Връщане и отказ от поръчка

 

Връщане и отказ от поръчка

 

 

Аста Фишинг ЕООД

ЕИК: BG207265804

Адрес: гр. София, ул. 21-ви век №52, ет. 5, ап. 16

Имейл: howkfishingbg@gmail.com

Телефон: +359 899 122 125

 


 

 

1. Общи положения

 

 

Настоящата страница определя реда и условията, при които клиентите на Howk.bg могат да се откажат от направена поръчка или да върнат закупен продукт.

Всички процедури са съобразени с Закона за защита на потребителите (ЗЗП) и Директива 2011/83/ЕС на Европейския съюз относно правата на потребителите.

 


 

 

2. Право на отказ от поръчка преди изпращане

 

 

Клиентът може да се откаже от направена поръчка, ако тя все още не е изпратена, като се свърже с нас възможно най-скоро на:

???? howkfishingbg@gmail.com

???? +359 899 122 125

 

Ако поръчката е вече предадена на куриер, отказът може да се осъществи при доставката — клиентът има право да откаже приемане на пратката, като в този случай не дължи заплащане, освен евентуалните транспортни разходи за връщане.

 


 

 

3. Право на отказ след получаване (връщане на стока)

 

 

Клиентът има право да се откаже от договора за покупка и да върне стоката в срок до 14 календарни дни от датата на получаване, без да посочва причина и без да дължи обезщетение.

 

За целта е необходимо:

 

  1. Да се изпрати уведомление за отказ на имейл howkfishingbg@gmail.com, като се посочат:

     

    • Номер на поръчката;

    • Име и телефон на клиента;

    • Продукт(и), които се връщат;

    • Начин на плащане и предпочитан метод за възстановяване.

     

  2. Продуктът да бъде върнат в оригинална опаковка, без следи от употреба или повреда.

 

 


 

 

4. Изключения от правото на връщане

 

 

Не подлежат на връщане:

 

  • Продукти, използвани или повредени след получаване;

  • Артикули с нарушена цялост на опаковката;

  • Персонализирани стоки, изработени по индивидуална поръчка;

  • Продукти, които поради хигиенни или здравни причини не могат да бъдат върнати след разопаковане (напр. дрехи, неопренови елементи и др., които са били в употреба).

 

 


 

 

5. Процедура за връщане

 

 

След подаване на заявка за отказ, клиентът трябва да изпрати продукта на следния адрес:

???? Аста Фишинг ЕООД

гр. София, ул. 21-ви век №52, ет. 5, ап. 16

 

Пратката може да бъде изпратена с куриер по избор на клиента (Еконт, Спиди или друг), с преглед и без наложен платеж.

 

Транспортните разходи за връщането на стоката са за сметка на клиента, освен ако причината не е дефект или грешка на Аста Фишинг ЕООД.

 


 

 

6. Възстановяване на сумата

 

 

След като получим и проверим върнатата стока, възстановяваме сумата в срок до 14 дни от датата на уведомлението за отказ.

 

Възстановяването се извършва по същия начин, по който е било направено плащането, освен ако клиентът изрично не е заявил друг метод.

 


 

 

7. Дефектни или неправилно доставени продукти

 

 

При получаване на повреден, дефектен или различен от поръчания продукт, клиентът трябва да ни уведоми до 48 часа след доставката.

В тези случаи всички транспортни разходи за връщане и повторна доставка са за сметка на Аста Фишинг ЕООД.

 


 

 

8. Контакти

 

 

За допълнителна информация относно връщане или отказ от поръчка:

???? howkfishingbg@gmail.com

???? +359 899 122 125

 


 

 

9. Актуализации

 

 

Аста Фишинг ЕООД си запазва правото да актуализира или изменя настоящата политика по всяко време. Всички промени ще бъдат публикувани на тази страница.